Powered By Blogger

Sunday, May 27, 2012

Aku suka !


Hari hari cutiku kuhabiskan dengan meneroka internet nieh .

On youtube, google tu, google nieh . 

cari mcam mcam bende . Mulenye nak blajar some thing new .

Sekali lain yg nak, lain yg dapat . aku jumpe nieh .


Orang slalu kate tak kering gusi,

Bagi aku bukan gusi je basah, mate pun basah gelak kawkaw punye .

Hahaha . lawak gile serius .

Here's another more .



Hahahah

Sape buat video nieh ?

Aku citer la sikit .

Name dye Farady Anuar . Muda lagi . Kalo korang dengar suare macam ramai .

Tapi video sume tu dye buat sorang sorang . 

memang ohsem wa cakap . hebat tabik spring la .

Ni Fb dye Farady711

Kalau dalam youtube, nak subscribe, taip je Faradyable . nnti dapat la sume video dye .

Serius aku respect dengan ilmu dye ade .

Hebat ! 

Anyway, gud luck bro . buat banyak lagi . bole aku tengok .

Hahahaha~

AllHailFarady ~

No comments:

Post a Comment