Powered By Blogger

Thursday, April 19, 2012

Terharu

Sedih , Sedih dan sedih . Sape pulak putus cinta nieh .  Aku tak penah bercinta okey ! .
 Tapi aku sangat terharu . 

Makin dekat nak habis Foundation nieh ( Tamhidi takut orang tak paham . Kehkehkeh) , makin sayu je rase hati . Sebab utamanye bukan sahabat sahabat aku kt sini , walapun ia salah satu drpd sebabnye .

Tapi ada seorang hamba Allah ni memang menyebabkan aku terharu .

Siapakah Dia ?

Dialah Cikgu Abdul Rahim Haji Omar (ARHO )

Tersentuh hati aku yg keras kematu nieh mase dia bagi ucapan last dalam kuliah hari tu .

Rase mcam nak nangis je . Tapi kna la cover . Nanti hilang la MACHO nye . 

Tu nasib baik dia ajar kami satu sem je . Tapi satu sem pun dah terase kehilangan seseorang yg sangat bermakna .

Nothing we can do . Life must go on as usual .

Apa bole buat , Kenala terima dengan hati yg terbuka . 

Anyway, thumbs UP to Sir ARHO sebab hasil pembelajaran bersama beliau sangat berkesan buat diriku .

Harap satu hari nanti aku nak jadi cam dye gak la . Hehehe .

LAST WORD .

TERIMAKASIHTHANKYOUARIGATOSYUKRANGRACIAS


No comments:

Post a Comment