Powered By Blogger

Monday, April 30, 2012

Apa kelebihan mereka ? ( Part 1 )

Yeah . Setelah hampir setahun aku di USIM menghabiskan Tamhidi, macam macam aku dapat . 
Kawan ? Of Course lah 
Awek ? Haa,yang tu belum lagi . tempat kosong lagi jadi sape teringin dipersilakan .

Ngeeheheheh 

promote diri sendiri . 

Tak .

Sebenanye aku nak citer pasal kawan kawan USIM aku . 

Sepanjang aku hidup bersama sama dorang , aku boleh kenalpasti sedikit sebanyak characteristics dorang dorang nieh . Hahaha . Jangan terkezut pulak nye pun adoi . hahaha

Kita mulakan dari yang selalu ade dgn aku :

Shakir aka SHAG



Dia nieh agak pemalu, tapi kadang kadang tak senonoh sikit . Hahaha
Rajin ikut time dan mood ,agak romantik la , Suke main bowling, pembersih orangnye
suka bahan orang lain especially miqdam . Wakakaka

Azraai aka Araai



Suke kuar tiap tiap hari minggu, satu skolah dengan aku, satu kelas ngan aku,
pandai main alat musik, nie pun kadang kadang tak senonoh gak perangainyeh, 
lastly,same macam Shag, suke bahan orang lain especially Miqdam . hahaha

Faizuddin aka Kubaib



Agak pendiam pade mulanye, lame lame agak liar . Wahaha
banyak cable espeacially exam question, hati kering, romantik ade sikit,  lastly, same macam kat atas ,suke bahan orang especially miqdam.

Syah Fahmi aka Fab




Fanatic Arsenal, Suke nombor, tak suke bio sebab banyak huruf,
Suke tengok Detective Conan, suke mian futsal, romantik tu kurang sikit, lebih kpd straight,suke sodoku .

Safuan aka MUSAFA



Chief Kuliah, Suke buat lawak tp kebanyakannye tak jadi :P, Bhahah just joke .
takde perasaan malu, tanggungjawab tapi kadang kadang suke ikut kepale sendiri,
lebih senang bersandar pada orang lain, pandai berjimat, lastly, orang yg sesat mse pegi umah Mike . Bhahahah . Lawak je Bro :)

Afiq Farhan aka Mr. PRESIDEN



President tamhidi, banyak idea, lantang bersuara, ilmu agama dye boleh tahan banyaknye, Ego agak tinggi tapi pandai kawal, suke menolong, memegang amanah dgn baik, patuh arahan, romantik? yg tu aku tak nampak lagi . Heh !

Miqdam aka Mike @ Ayam



Ketua tutor, darul Syifaa ( ghostbuster ), pandai pegang amanah, suke paw orang,
pandai simpan rahsia, slalu kne bahan ngan makhluk makhluk diatas, tak malu dengan semua orang, tapi jadi malu dengan seseorang, taknak kalah, suke cari markah lebih, agak keegoan, agak kedegilan, lastly, bajet macho ( mcm dalam gambar ) Bhahahahahah .




Bersambung .....









6 comments: