Powered By Blogger

Friday, March 30, 2012

Resume Ohh! Resume


 Yezza, today we'll talk about resume .
Bukan resume yg button start tu, resume untuk mintak scholarship ke, mintak kerja ke .

Today's class, i got so many important thing about resume . 
Kat skola dulu pun ade jea citer sal resume, walakin , biase la aku 
,Bak kate Sir ARHO, ADE AKU KISAH . 

Banyak jugak function bende nie . aku pun tak penah pulak didedahkan ngan resume nie . 
Abang aku pun mintak bantuan untuk blajar outsation pun dgn zakat negeri .
Jadi, takde la aku amek kisah . 
Akan tetapi kawan kawan,

Now on, that thing is very very needed . Sbb kita mintak kerja mesti nak keje yg high class punye .
Takkan nak mintak jadi tukang cuci jamban pun pakai resume . Yg tu
amat jarang skali belaku . 
So, dgn resume la judges boleh tahu latar blakang kite thus berikan jawapn sma ada kite bole dpt job tu ke tak . Kalo tak dapat, apa bule buad . Yg pastinye mesti ade temuduga . Most hatest thing in my life . pakai kot la, tie kemas segala benda . ish, tak sio teman, bak kate org perak . Hahaha .
 But still kite kene pergi jugak temuduga untuk dpt kan scholarship or job . Unless kalo bapak korang bos syarikat . tayah mintak komfom dapat . Hahaha






No comments:

Post a Comment